Cape Verde 3. resz

2011/01/05. - írta: Valis&Co.

5. nap

Meg a turan kineztem egy helyett ahol ket nagy sivatagi homokdune mellett akkorak a hullamok, hogy komoly hullamlovasok toljak.. Gondoltam megnezem, reggel futas a homokban a parton..Oda meg csak csak, de vissza mar tobbet setaltam, mint szaladtam. Volt vagy 10 km, lehetett valasztani a nedves vagy szaraz mely homok kozott.. Aztan bics. A nap erdekessege az volt hogy teljes terero fogyatkozas allt be, semmilyen mobil szolgaltato nem mukodott, de legalabb net sem volt. Ami nem lett volna baj, ha mi nem eppen Sao Vincent-re, egy masik szigetre probaltunk volna repjegyet szerezni, turat szervezni..Delutan Ildike is megkereste a homokduneket es csinalt naplementes kepeket arrol, amirol en napfelkelteset :-)

6.nap

Szokasos reggeli futas, bics, utazas szervezes, persze nem jott ossze, hogy leessunk a turistacsapasrol, mert nem volt visszajaratra hely, ehelyett Santiagora megyunk Praia-t nezni majd penteken.. Az se rossz, de jobb lett volna turistak nelkul turazni.. Este elmentunk egy utitars parral vacsorazni, ok az egyetlen akikkel egy hotelben nyomjuk es nagyon komoly csapat. A lany magyar olaszorszagban dolgozik, a pasi olasz o meg magyarorszagon... hat nagyon viccesek. Ugy jottek nyaralni, hogy a negyedik talalka volt mikor a gepre ferihegyen felszalltak..Termeszetesen olasz etterembe mentunk es sokat nevettunk :-) Aztan meg a kozeli barba, ahol meg nehany magyarral ittunk addig ameddig a belga kite-os csapat megerkezett..akik kozul az egyikkel meglatogattuk a helyi Pirates diszkot, ez utobbi mondjuk felejtheto...

7. nap

Csak, hogy legyen valami izgalom is amirol irok..Hajnali 6kor (kb 3 ora alvas utan...) egy feka pasi felmaszott az elso emeleti szobank erkelyere, be a szobaba, Ildike arra ebredt hogy nagy feka van bent es matat... Ildike orditott mint sakal, feka elmenekult, elvitte az amugy tok ures egyik ovtaskankat az asztalrol.. Semmi nem volt benne, egy koszos pzs-n es a szefkulcson kivul...Mi meg szobafogsagban orizhettuk a szefet, mert benne volt mindenunk, a kulcs egy bunozonel, aztan jott a rendorseg, jott a szefhez masik kulcs, atkoltoztunk masik szobaba, mentunk a helyi rendorsegre, ahol lett aki tud irni, meg aki beszel angolul. Nyomoznak, ami itt kb annyit jelent a szemelyleiras alapjan szerintem bevisznek mindenkit..Es ittunk a parton egy sort a nagy ijedtsegre...Este kompenzaltunk, Ildike a belga kite surf, en angol expatriota tarsasagban (es en focimeccset is lattam beee)