Utazóblog

Phnom Phen

2010/01/05. - írta: straw

Kambodzsa.

A hataratlepes zokkenomentes volt.

Kicsit nevetseges volt amikor 1 $-ert megmertek a lazamat h1n1 miatt.

Kb33 fok volt es rajtam volt a hatizsak. Izzadtam mint allat.

Erre odarakja a homerot a fejemhez ? :)

Na most mar van papirom, h belepeskor nem voltam lazas.

A busz nagyon nyomta, ezert meg is erkeztunk idoben. Itt nem szaroznak, es belteruleteken is nyomta neki.

Egybol talaltam szallast. a Bocaek altal javasoltat.

Semmi extra, de legalabb 5$ es jo helyen van.

A varos nagy es nagyon meleg.

Elso nap letudtam a palotat es a csecse dolgokat. Delutan muzeumoztam 1-et.

Kozotte legurult par Angkor Bier.

A Nemzeti Muzeum nagyon tetszett, nagyon sok jo anyagot hoztak fol Angkorbol.

Este egy roman csajjal flangaltam. Neztuk hogyan kurvaznak es isznak a rendes feher turistak a Mekong parton.

Itt a folyo mar olyan szeles ,h szmogos napokon nem is latni at a tuloldalra.

Megneztem a helyi iskolat amiben tobbtizezer embert kinoztak meg 75-tol 79-ig.

No comment.

Emberi jogok, meg Amerika.

Kulonben nagyon kedvesek a kambok es jol viszik az uzleteiket.

Jokat ettem es senki soha nem akart atverni.

Na kozben bizonyos templomok korul azonben nagyon sok a nincstelen kergeto.

Akkor latni igazan mennyire nincs meg talpon a gazdasag.

Na ulok fel a buszra Siem Riep fele.

Irany Angkor.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maganyosbolyongo.blog.hu/api/trackback/id/tr501647417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása