Utazóblog

TajKepek 1.-3.

2010/01/05. - írta: Valis&Co.

TajKep 1. - A flexibilis vezetesrol...

Atertem Thaifoldre...ezt abbol tudtam, hogy a sofor egyszer csak elkezdett szembe vezeti a forgalommal. A kormanyt nem rakta at.

TajKep 2. - Ezt nevezem szivasnak

Elindultam Laoszbol 3 ora busszal a legkozelebbi thaifoldi varos. Gondoltam megnezem napkozben, aztan tovabb az ejszkai busszal Bangokba. Aha. Hat >20 busz indult este, egyetlen hely sem volt. Ujratervezes.

Felszalltam arra amelyiken meg volt hely. Du 1kor. Leszalltam Bangkokban reggel 5.30kor, kozben megtettunk 620 km-t. A busz alapbol sem ment 60-nal tobbet, de kb. 300 km volt a dugo, amit lepesben tettunk meg.

Reggel egyik buszpalyaudvarrol mikrobusszal at a masikra.

Majd ujabb 3 ora buszozas delfele.

23 ora netto, 28 ora brutto buszozas -TENGER.

TajKep 3. - A pickupok orszaga ahol kolbaszbol van a kerites

A thai ipar jelentos szazalekat adja az auto, vagyis bocsanat pickup gyartas. Ez kb. evi 1,5 millio darab, aminek egy reszet exportaljak. Ez utobbit cafolnam. Mind itt van. Vasarnap az osszes uton volt Bangkok fele... Hatul a platon a csalad, anya vagy apa vezet, de nem kapkod..

Mentunk vagy 20 kmt lepesben a ketsavos autopalyan, 3 savban (a leallosavot is hasznalva). Aztan meglattam miert.

Van egy szakasz ahol vagy 20-30 km-en at kolbaszbol van a kerites.. Van vastag, meg vekony, feher, meg barna vagy piros..kunkori meg egyenes. Vegig az ut mellett hosszu kilometereken at.

Na most ugye ott a csalad a pickupon, valamelyiknek megtetszik egy kolbasz..hat atvagnak ketsavon..mindenki all..leallnak a leallosavba megenni..mindenki kerulgeti oket..

Igy megtettunk 100 km 3,5 ora alatt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maganyosbolyongo.blog.hu/api/trackback/id/tr81648790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása