Utazóblog

Angkor 1. a felkeszules

2010/01/14. - írta: straw

Ezt hagytam a vegere, mert feltem,h minden mas eltorpul utana es erdektelenne valik.

Igy utolag jo dontes volt.

Az elso napot pihenessel es a helyi krokodiltenyeszet megtekintesevel toltottem.

Szegenyek szepen elik a maguk kis allatkerti eletet es egyszer csak taskak lesznek.

Viszont hullokedvelo letemre azert tudtak meglepetest okozni. Lattam egy kismadarat elkapo 2 meteres krokit. A kiscsibe a fogai kozott szalonnazgatott es nem volt eleg gyors. O lett a deszert.

Este beneztem a pubok utcajaba es megkerestem a legolcsobb sort arulo helyet.

Ket fazon ult a kettovel elottem levo asztalnal, akiknek a beszedebol neha egy-egy hang kiszurodott, es ugy tunt mintha magyarul iszogatnanak.

Ket sor utan mar batran kozlebb lopakodtam es kiderult tenyleg.

Gyorsan megittunk par sort kozossen es elsztorizgattunk.

Kerestunk par kozos ismerost es mivel talaltunk , megnyugodtunk es ittunk tovabb.

Masnapra megbeszeltuk, h folytatjuk a sztorikat es megkeressuk a hires helyi magyar bart a Woodstock Mobil Bart.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maganyosbolyongo.blog.hu/api/trackback/id/tr251673047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása