India 10. resz

2010/12/09. - írta: Valis&Co.

15. nap

A szokasos delelotti buszozassal kiveteles gyorsasaggal (4 ora alatt 240 km) elertuk a legdelibb csucsket Indianak Kanyakumarit, ahol a 3 tenger talakozik (Arab-tenger, Indiai ocean, Bengali-obol). A talakozas jelentem latszik, olyan a tenger mint turmixgepben lenne viz.. Nagy hullamok, ezekben sok ezer indiai zarandok furdozik, imadkozik. Termeszetesen szakadt az eso. Nagyon. Van meg itt egy templom, meg az emlekmu ahol Gandhi hamvait tartoltak. Ezen kivul kb 1000-es nagysagrendben bizbasz arus..A vilag legkeptelenebb giccseit probaljak nagyon ugyesen az emberre sozni. Megjegyzem a csapatban en vagyok az egyetlen, akinek eddig a csomagja csokkent es nem nott, tobben mar pot borondoket szereztek be. Szokasos tengeriherkentyu vacsora utan, vegre egy normalis szallodaban aludtunk, hurra :-)

16. nap

Ma delelott a lassu buszozast adtuk elo (4 ora 120 km), de vegul elertunk Kovalam-ba, a tengerpartra. A sok esonek amugy meg lett az eredmenye, egesz del-India ar- es belviz sujtotta terulet, vegig elontott hazak, utcak mellett jottunk el. Orulhettunk, hogy meg egyaltalan jarhato volt az ut. Pedig ez most szaraz evszak (annyira, hogy a tura elotti megbeszelesen elhangzott, esokabat az felesleges, ne hozzunk). Utkozben megalltunk megnezni egy gyonyoru fabol keszult kiralyi palotat, tenyleg tudtak elni ezek a maharadzsak na.. Kovalam hires bicselo hely. Elsore csalodas volt, pocsek szallas (a turavezeto internetes kepek alapjan foglalta, hiba volt), brutal szemettenger kozepen, fekete homokos strand, aggressziv arusok... Mostanra javult a helyzet, atcuccoltunk egy masik szallodaba, ettunk finom halat, ittunk sor, es persze eljott az ideje a kovetkezo ajurvedikus masszazsnak is..