Utazóblog

Botswana - Zimbabwe - Dél-Afrika

2011/12/03. - írta: Valis&Co.

1. nap

Tuleletem a repulo utat, 10 orat ultem egy tudobeteg no mellett. Aztan egy ora alatt eljutottam a taborhelyre, valahova Pretoria melle.. Innentol: ittam sort, jatszottam a kutyakkal, ismerkedtem az utitarsakkal, ittam sort.

17-en vagyunk, ebbol 6 pasi. Gyakorlatilag mindenki erszenyes kiveve a satortarsamat. O 37 eve Angliaban holland. Es ket unokaja van. Szerencsere o jo fej, a legtobb kenguru lany viszont formatlan (es vihogo) torzszulott.. Konkretan a Nagyi jobb formaban van mint ok :-)

2. nap

Utaztunk a jarmuvel. Narancssarga, MAN tipusu teherauto, Pampkin (pumpkin, TÖK vagy Cucurbita Pepo) nevre hallgat mostantol. Van egy sofor, egy guide, egy szakacs. Ez utobbi a leghasznalhatobb arc, szerencsere. Egesz nap gyurtuk a truck-kal, a legerdekesebb az tehen volt, akivel egy benzinkutnal talalkoztunk. Egy utanfuton utazott eskuvore. De sajnos nem vendegnek...

3. nap

Khama Rhino Sancturary, a nevebol kovetkezik hogy surun lathato orrszarvu veszely tabla a parkban. Itt taboroztunk, aztan reggel elmentunk megnezni eloben is, amit a tablakon lattunk. Tenyleg volt feher orrszarvubol minden meret es egy csomo mas allat is.. Ezzel jol elvoltunk reggel 6tol-8ig, majd ujabb hosszas utazas a Tökkel Maunig. Mivel most napokig fatorzsbol vajt kenuban nyomjuk az Okavango deltaban es semmi civilizacio nem lesz, intezzuk a bevasarlast, aztan tabor veres a varos mellett. Ha tuleltem a krokodilokat, vizilovakat es az utitarsakat jelentkezem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maganyosbolyongo.blog.hu/api/trackback/id/tr983434214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása