Utazóblog

BC azaz British Columbia

2012/10/12. - írta: straw

Reg nem irtam mar. Es nem is terveztem h ide posztolgatok.

Ez egy utazoblog en meg atkoltoztm Kanadaba.

Kesobb rajottem ,hogy eleg aktivan sikerul eltoltenem a szabadidomet es megiscsak le kene jegyezni valhova.

Kezdjuk Vancouver-rel.

Kezdjuk ott, hogy felreinformaltak. Azt mondtak olyan az ido mint Londonban. Sot rosszabb.

Valaki latott mar olyan embert aki azert ment vissza mert nem tudta viselni az esot.

Szandal, papucs rovidgatya nelkul vartam a reggeli kodot.

Ehelyett elso este a mar kint levokolegak strandroplabdazni hivtak English Bay-re ami akkor kb 500 meterre volt.

Es tenyleg 25 fok homokos tengerpart mindenfele nepek henteregnek a fuben es fuvet szivnak.

Be kellett szereznem egy papucsot. A kovetkezo ket honap nagy reszet avarosban ebben a papucsban csoszogtam vegig.

Kis foldrajz: BC kb akkora mint fel Europa. Lakjak vagy 9 millioan. Ebbol ketto Vancouverben.

NAgyreszeben csak a medvek hepajoznak es zabaljak a szedret.

Vancouver tengerparton figyel egy szigetekkel vedett obolben. Dimbes dombos a deli resz es hegyes az eszaki.

A kozponttol az elso sipalya 40perc kocsival a dugok miatt. :) (1000 m  Cypress mountain )

A kozponti felszigetet jartam be az elejen amit mondjuk korbe lehet setalni egynap alatt (20 km).

Azota is itt tolom elore a  mindennapjaimat.

Figyelmeztetes!!!

Mostantol kepekkel is szennyezem a blogot.

Hatha erdekesebb lesz.

DSC04956.jpg

DSC04954.JPG

DSC04965.jpg

A setaut teli tipikus varosi dolgokkal: vizi repuloter, strand es tenger vitorlasok.

El is kampicsorodtam. Hol maradnak az esofelhok? A szurekeseg?

Címkék: straw Kanada
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maganyosbolyongo.blog.hu/api/trackback/id/tr434834120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása