Utazóblog

Costa Rica

2014/10/26. - írta: Valis&Co.

Címszavakban Costa Rica - ha együtt utazunk Papa szokta írni a blogot, én csak kommentelek.. de most belustult és én meg csak címszavakat írtam le.. de egyszer még hátha kiegészíti

1. nap péntek

érkezés Bécs-Madrid-San Jose, jó a vészkijáratnál ülni

Papa vár a reptéren, taxi, király a hotel

Séta a belvárosban, vacsi a kaktuszos helyen

2. nap szombat

Poes vulkán, nagyon felhős, de aztán kitisztul, savas tó, füstöl, esik az eső, kávé földek

Arany múzeum, jók a tárgyak, de mit szívhattak közben?

3. nap vasárnap

reggel fél 6 busz állomás, úton Puerto Viejo-ba, 4 óra alatt, szép a táj, triatlon verseny, gyalog a szállásig, butiknak nem butik a hotel, de klassz

4. nap hétfő

reggel futás, utána reggeli Cafe Rico, közben jönnek mennek a madarak, strand ami képeslapszerűen gyönyörű, eső

5. nap kedd

Reggel futás, Papa zippline, én strand, mosás, este László étterme, 7 magyarral és a legjobb hallal

6. nap szerda

Német emberrel esőerdei túra, majmok, sárga vipera, piros béka, tukán, papagáj, tengerpart gumicsizma mocsár, nyúl ami patkány, tengerpart, pihi

7. nap csütörtök

Papa belustult, és otthon olvas egész nap, én futás leguan nézéssel, meg bícs

8. nap péntek

Cauhita nemzeti park, reggel helyi busszal oda, reggeli, séta a parkban, kajmán, majmok, mosómedve szerűség de nincs lajhár. Utána vissza a helyi busszal, vacsi

9. nap

Rafting Pacuare folyón, III-IV rapidok, nem vészes mert nincs sok víz, pár napja nem esett. de szép meg izgi

Utána visznek La Fortuna, szállás, eső

10.nap

taxival a vulkánig, 3 séta út kilátókkal, kitisztul teljesen a vulkán körül a felhő, szuper kilátás, cloud forest is szép, főleg amíg a kerülő úton megyünk és nincs más turista. Orchidea, lepke, 400 éves 40 méteres fa, hőforrás, plusz mosómedvék

vissza Fortunába, busz állomáson a soda-ban a legjobb kaja, 5 órás buszút San Joseba

11. nap

San Jose piacok, belváros séta, nem esik! Indulás a reptérre

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maganyosbolyongo.blog.hu/api/trackback/id/tr127150275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PERSONA COME BACK 2022.11.20. 14:28:32

Szia!Melinda vagyok megyünk Puerto Viejoba január 21-én .Azt a bizonyos Lászlót merre találjuk?Megkérdezhetem hogyan és melyik szolgáltatótól béreltèl autót?email;melindakoka@gmail.com köszönöm

Valis&Co. 2022.11.21. 07:32:52

@PERSONA COME BACK: Szia, írtam az emailedre, nagyon jó utat, ha tudok még segíteni írjál!
süti beállítások módosítása